22 березня 2013 Корпорація
«Богдан» має намір з квітня поточного року відновити роботу заводу
легкових автомобілів в Черкасах для виконання виробничої програми на
2013 рік з врахуванням досягнутих попередніх домовленостей з
постачальниками машинокомлектів, і випустити до 15 тис. автомобілів – на
25% більше, ніж роком раніше, йдеться на сайті корпорації. Як повідомив президент корпорації Олег Свинарчук,
досягти конкретних домовленостей з партнерами і сформувати виробничий
план корпорація змогла завдяки рішенню про введення Україною на три роки
додаткових мит на ввезення автомобілів з двигунами 1-2,2 л, яке набере
чинності 13 квітня. За словами пана Свинарчука, відновлення виробництва дозволить не скорочувати працівників і платити їм достойну зарплатню.
– За кожним з багатотисячного колективу наших підприємств – сім’ї, діти, – додав він.
Із зростанням обсягів виробництва компанія планує розширювати штат, створюючи нові робочі місця. Крім
того, працюючий завод – це гарантія стабільності економіки черкаського
регіону. У 2012 році компанія відрахувала до бюджету як податки та збори
168,5 млн. грн. (2011 рік – 286,5 млн. грн.). За
словами очільника корпорації, введення додаткового мита має стати
першим кроком у комплексі мір, спрямованих на підтримку
автомобілебудівної галузі. –
Утім, введення мита – сигнал до інвесторів, що галузь є об’єктом уваги
Уряду, що зацікавленість держави в працюючому машинобудуванні є, –
зазначив Олег Свинарчук. Зазначимо,
14 березня 2013 року в газеті «Урядовий кур’єр» опубліковано
Повідомлення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі «Про
застосування спеціальних заходів щодо імпорту в Україну легкових
автомобілів незалежно від країни походження та експорту». Спеціальні
заходи впроваджуються строком на три роки у вигляді спеціального мита
залежно від об’єму циліндрів двигуна: понад 1000 см3, але не більше як
1500 см3 у розмірі 6,46%; понад 1500 см3, але не більше як 2200 см3 у
розмірі 12,95%; Заходи застосовуються через 30 днів з дня опублікування
вказаного повідомлення. За
останні роки імпорт вантажних автомобілів, які були у використанні, мав
домінуюче положення на внутрішньому ринку України. Так, середня частка
імпорту б/в вантажних автомобілів на внутрішньому ринку за останні шість
років склала близько 60%, в 2011 році досягла позначки 77% і вже за
чотири місяці поточного року досягла 82%.
|